Naše vrednote
Zavedamo se, da je pri oblikovanju kolektiva potrebno začeti pri samemu sebi, pri sami odvetniški pisarni in njenih zaposlenih. Gre za načelo poosebljanja kulture, ki jo je mogoče uporabljati tudi v komunikaciji s strankami in v zasebnemživljenju. Dobre medsebojne odnose poskušamo zagotavljati s sledenjem naslednjim pravilom:
INFORMIRANOST ZAPOSLENIH. Zaposleni so seznanjeni z aktualnim dogajanjem v odvetniški pisarni, kar omogoča boljše sodelovanje in prispevanje k nadaljnjemu razvoju pisarne.
POLITIKA ODPRTIH VRAT. Vsak od zaposlenih je dostopen svojim sodelavcem za nasvet, tudi v primeru, ko gre za osebno zadevo. Vsi komentarji, pripombe in predlogi zaposlenih so dobrodošli. S tem poudarjamo, da smo pripravljeni aktivno poslušati in sodelovati v timu.
SPODBUJANJE KOMUNIKACIJE ZNOTRAJ ODVETNIŠKE PISARNE. Komunikacija med zaposlenimi je dobrodošla in se spodbuja. Velja načelo, da več glav več ve. Temu so namenjeni tudi določeni družabni/službeni dogodki odvetniške pisarne, timbildingi in druge prostočasne ter neformalne dejavnosti.
NI NAPAČNEGA MNENJA. Vsak sodelavec ima pravico do svojega mnenja in povsem normalno je, da se ne strinjamo o vsem. Sodelavce se spodbuja, da izražajo svoje mnenje, ki pogosto pomaga k sprejemanju boljših odločitev in drugačnem pogledu na zadevo, s katero se posameznik ukvarja.
MEDSEBOJNO SPOŠTOVANJE ter SPOŠTOVANJE KOLEGOV IN KOLEGIC. Zaposleni v odvetniški pisarni se med seboj spoštujejo. Vsakršna nestrpnost ali nespoštovanje ni sprejemljiva. Vsi smo ljudje, pravniki, partnerji, del kolektiva in se kot taki spoštujemo. Enako spoštljivi smo do kolegic in kolegov, ki opravljajo pravniški poklic.